تقدیر فرماندار از عضو کتابخوان مرکز

خرید بک لینک

طی بازدید فرماندار از مرکز از "ماهان صیدی" عضو کتابخوان مرکز در سال 97 تقدیر بعمل آمد.

محمدی مسئول مرکز از تواناییهای این عضو در زمینه کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی هنری او در طول مدت عضویتش در کانون مطالبی را بیان نمودند. ارشدی فرماندار شهرستان نیز وی را تشویق کردند تا هر چه بیشتر مطالعه نماید تا توانایی او در زمینه های مختلف افزایش یافته تا بالاخره بتواند علاقه و تخصص خود را بیابد. در پایان ایشان از وی تقدیر بعمل آوردند.

په لکه زیرینه...

ما را در سایت په لکه زیرینه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 8:00

صفحه بندی