هجدهمین جشنواره ی هنرهای نمایشی کانون روز یکشنبه 17آذر 98 در سالن نمایش مجتمع کانون استان برگزار گردید.
در جشنواره گروه های نمایشی از مراکز سنندج-بیجار-قروه-دهگلان به رقابت پرداختند. نمایش "دختری دارم شاه نداره" از مرکز دهگلان رتبه دوم جشنواره را کسب کرده و به مرحله ی کشوری راه یافت.
نمایش"دختری دارم شاه نداره" برگزیده بهترین کارگردانی-بهترین نویسندگی-بهترین بازیگری از انتخاب داوران گردید.
آیدا امیری حسینی-مبینا خالدیان و مهسا صیدی از بازیگران و ثریا محمدی نیز کارگردان و سرپرست این نمایش می باشند.





په لکه زیرینه...
ما را در سایت په لکه زیرینه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:13