افتتاحیه نمایشگاه آثار هنری اعضا

خرید بک لینک

به مناسبت دهه ی مبارک فجر، امروز شنبه مورخ 97/11/13 راس ساعت 10 صبح نمایشگاه آثار هنری اعضا با حضور فرماندار-بخشدار-امام جمعه ی شهرستان و سایر روسای ادارات افتتاح گردید.

نمایشگاه ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و قرائت دکلمه ای توسط اعضا مرکز توسط فرماندار شهرستان افتتاح گردید. در حین بازدید نمایشگاه توسط روسای ادارات شهرستان دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی مدرسه ی "کوثر" نیز در کارگاه سفالگری با موضوع"گل سرخم، گل لاله" حضور داشتند.

په لکه زیرینه...

ما را در سایت په لکه زیرینه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 8:00

صفحه بندی