ويترين عكس اعضا يكي از جذابيت هاي مركز دهگلان
از همان روزهاي اول ثبت نام از اعضا خواسته شد تا دو قطعه عكس 3*4 خود را همراه مدارك ثبت نام با خود بياورند. عكسي براي روي كارت و عكسي هم به رسم يادگار كه براي هميشه در مركز بماند. قرار بر اين شد تا اين عكس در جايي قرار داده شود كه هم در معرض ديد همه باشد هم اين كه بر اثر عوامل محيطي مخدوش نشود. چند مورد براي نصب عكس ها انتخاب شد اما چه جايي بهتر از ميز كتابدار، زير شيشه اي كه روي ميز قرار دارد.
از سال 84 تا امروز كه مركز احداث شد 12 سال مي گذرد هر عضوي كه ثبت نام كرده عكسي از او در اين ويترين شيشه اي گذاشته مي شود. اين ميز به يكي از سرگرمي هاي بچه ها تبديل شده و هر روز مي تواني چند عضو را ببيني كه به عكس خود و دوستانشان نگاه مي كنند و درباره ي آن ها نظر مي دهند. شوخي مي كنند و مي خندند. گاهي تعجب مي كنند از اين كه چه تغييراتي در چهره ها ايجاد شده است.
از بازديد فرمانداران و روساي ادارات و بازديد مدارس گرفته تا حضور والدين همه وقتي به مركز مي آيند دقايقي را صرف ديدن عكس هاي اعضا زير ميز شيشه اي كتابداري مي كنند. امروز كه به عكس ها نگاه مي كني ، مي بيني كه تعدادي ازدواج كرده اند بعضي ها هم دانشجو هستند حتي يك روز يكي از اعضا قديمي با دختر كوچكش آمده بود و داشت عكس خودش را به او نشان مي داد.
حدود 950 قطعه عكس زير ميز شيشه اي كتابدار جا خوش كرده اند و به اين مجموعه هر روز اضافه خواهد شد.
يكي از اهداف اجراي اين طرح در مركز اين است كه اعضا بدانند حضور آن ها در كانون هميشگي مي باشد و اگر به هر دليلي به كانون مراجعه نكنند اما مربيان هيچ وقت آن ها را از ياد نخواهند برد.



په لکه زیرینه...
ما را در سایت په لکه زیرینه دنبال میکنید
برچسب: ويترين,عكس,اعضا, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:33