په لکه زیرینه

متن مرتبط با «ويترين» در سایت په لکه زیرینه نوشته شده است

ويترين عكس اعضا

  • نیلوبلاگ

    ويترين عكس اعضا يكي از جذابيت هاي مركز دهگلان از همان روزهاي اول ثبت نام از اعضا خواسته شد تا دو قطعه عكس 3*4 خود را همراه مدارك ثبت نام با خود بياورند. عكسي براي روي كارت و عكسي هم به رسم يادگار كه براي هميشه در مركز بماند. قرار بر اين شد تا اين عكس در جايي قرار داده شود كه هم در معرض ديد همه باشد هم اين كه بر اثر عوامل محيطي مخدوش نشود. چند مورد براي نصب عكس ها انتخاب شد اما چه جايي بهتر از ميز كتابدار، زير شيشه اي كه روي ميز قرار دارد. از سال 84 تا امروز كه مركز احداث شد 12 سال مي گذرد هر عضو...

    ادامه مطلب