روز 16 مرداد 97 به صورت استانی همزمان ویژه برنامه ی پویش "فصل گرم کتاب" با هدف ترویج کتابخوانی برگزار شد. همزمان مرکز دهگلان با هماهنگی فرمانداری و شهرداری نیز ویژه برنامه ای را در پارک لاله شهرستان با اجرای برنامه هایی شاد و مفرح با هدف ارتقای سطح مطالعه در بین قشر کودک ونوجوان برگزار کرد.
در این روز "قصه گویی آدم کوچولوی گرسنه- نقاشی-معرفی کتاب -اهدا کارت "دوستداران آب"و مسابقه و سرگرمی" از جمله ی این برنامه ها بود.
مربی مسئول مرکز ابتدا با قصه گویی "آدم کوچولوی گرسنه" کودکان و بزرگسالان را به دنیای زیبای قصه ها برد. سپس با معرفی تعدادی از کتاب های کانون از والدین خواست تا دقایقی را با فرزند خود به مطالعه ی کتابی بپردازند سپس داستان کتاب را به تصویر بکشند.
در ادامه با تاکید بر موضوع کم آبی و مصرف بهینه ی آب، کارتهایی را که از قبل با عنوان "دوست داران آب" تهیه شده بود به بچه ها داده شد تا از این به بعد به عنوان دوست دار آب مراقب آب باشند.
مسابقه طناب کشی نیز بین دختران و پسران برای ایجاد روحیه ی رقابت و نشاط برگزار شد.

















په لکه زیرینه...
ما را در سایت په لکه زیرینه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:13