
كارگاه مبارزه با اعتياد براي مادران اعضا امروز دوشنبه با همكاري امور بانوان فرمانداري شهرستان برگزار گرديد. اين كارگاه كه با حضور جمعي از مادران اعضا مركز برگزار شد با هدف روشنفكري مادران در زمينه اعتياد در خانواده و راههاي مقابله با اين معضل از طريق آموزش مهارتهاي اجتماعي مي باشد. در اين كارگاه كه توسط اساتيد مجرب برگزار گرديد به مادران آموزش داده شد تا بتوانند چگونه با ريشه هاي اعتياد كه از كودكي آغاز مي شود مقابله كنند و آن ها را از همان كودكي شناسايي كرده و با كمك از مشاوران آگاه نسبت به رفع...
ادامه مطلب