
به مناسبت ایام دهه ی مبارک فجر مسابقه آشپزی از سوی کمیته بانوان فرمانداری با موضوع "غذاهای محلی و سنتی" در محل کانون پرورش فکری شهرستان برگزار گردید.این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ بومی و سنتی و ترویج پخت غذاهای محلی از سوی کمیته بانوان ستاد دهه ی مبارک فجر برگزار گردید. در این مسابقه فرماندار و همچنین سایر مسئولین ادارات جهت بازدید حضور داشتند.Let's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب